Gol

vi kan, vi vil - og vi får det til!

- vi skaper treningsglede for alle -

Re Foto: Steinar Blekensultatet skaper vi sammen. Foto: Steinar Bleken

Informasjonen du trenger om kurset på Gol høsten 2015

 

Spis deg opp på energi - og ned i vekt er temaet for treningskurset i høst

 

 

Spis deg opp på energi – og ned i vekt!

Vi kan og vil kurs høsten 2015.

 

Høstens kurs vil ha et særskilt fokus på mat.

Spis deg opp på energi – og ned i vekt. Kan dette være noe for deg?

Ønsker du ikke å gå ned i vekt så får du mange gode tips på hvordan du spiser deg opp på energi.

 

Gry og Inger Lill inviterer igjen til et tolv ukers treningsprogram, som gir deg en sterk kropp, nye vaner, bedre helse og mer overskudd.

Kurset er for kvinner og menn over 15 år og er et tilbud til deg som vil ha nye treningsvaner, du som ønsker å trene på en ny måte som vil ha noen å trene sammen med, du som ønsker å begynne å trene eller du som trener en del.

Vi trener i fellesskap for å skape høyere motivasjon.

 

Med to faste og to variable treningsøkter i uken vil du på en morsom, enkel og inspirerende måte få en kropp som spiller på lag med deg.

Vi gir deg verktøyene du trenger, input, motivasjon og oppfølgning til å gjøre det som skal til for at du skal må ditt mål. I tillegg får du kostholdsveiledning og oppskrifter/menyforslag på mat som gjør kroppen glad.

 

Tirsdager kl 18-19.00 er det styrketrening og så en halv time med motivasjon og utveksling av erfaringer etterpå.

Torsdag kl 18.00 utetrening, ca 1-1,5 timer

Lørdag kl 10.00 utetrening, ca 1-1,5 timer

 

Vi tilpasser treningsøktene etter føreforhold, trening blir det uansett

På utetreningene blir det strekk i feltet, du trener selvstendig men finner fort en gruppe som passer deg. Vi er med på minst en utetrening i uken for å motiver og pushe deg videre.

Trener du spinning, zumba, el. så kan du gjøre det istedenfor utetrening en dag i uken. Det viktigste er at du trener høypuls to ganger i uken.

I tillegg må du en dag i uken selv trene styrke 20 min hjemme, du får program.

 

Alt du trenger for å delta er joggesko og en matte.

Det finnes en lukket Facebook side hvor alle kan utveksle erfaringer, avtale treningsøkter utenom og tipse hverandre med oppskrifter osv.

 

Vi starter tirsdag 25. august kl 18.00 med en motivasjonskveld, hvor du setter deg et mål, får utdelt treningsdagbok, vi snakker om kosthold, trening og svarer på spørsmål.

 

Første trening blir torsdag 27. august.

 

Investeringen koster kr 3000,-, kr 2500 hvis du har deltatt på tidligere kurs.

Kurset vil ha min 15 deltagere og max 30 deltagere.

Hyggelige overraskelser vil dukke opp underveis

 

For mer info og påmelding kontakt:

Gry Herland, mobil 995 03 753, gryen@online.no

Inger Lill Solberg, mobil 908 91 370, ils@verysoon.no

 

Påmeldingen er bindende.

Kr 500 i avbestillingsavgift. Ingen refusjon av kursavgift etter kursstart.

 

 

Hilsen Gry & Inger Lill

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Utsagn fra deltagerne:

 

Inger Lill ! Gry ! Tusen takk for et fantastisk opplegg. Jeg som har aldri trent noe særlig før, aldri løpt på snø, aldri trent i mørket.

Takk for at dere rettet på mine feil hele tida og presset meg max. Jeg skal være dere evig takknemlige. Tusen takk til en flott gjeng også.

Glad i dere alle sammen!

Jacqueline Sørensen - Hemsedal 2013

 

Min måloppnåelse er:

- Treningsglede. Har blitt veldig glad i å jogge og trene. Noen uker har jeg trent 7 dager, og det er ikke for at jeg MÅ, men jeg VIL.

- Sunn og bevist i forhold til mat. (Spiste mye søtt før)

- Har gått ned 15 kg fra jeg meldte meg på kurset. 9 kg etter at vi begynte, og det var vel hovedmålet og ser jo resultatet av trening og et sunt kosthold.

Dette gjør kropp og sinn GLAD. Takk til Gry og Inger Lill ... Og resten av den positive vi kan og vi vil gjengen.

Nina Svare - Hemsedal 2013

 

 

 

 

 

 

 

Copyright 2012 © All Rights Reserved